RSS

Sănătatea din rădăcini, frunze și flori

14 Mar

Precum bine ați observat, în ultima perioadă, tot mai multă lume se axează pe medicina naturistă. Și bine face! Este adevărat, medicamentele ”cu care am crescut”, își fac efectul mult mai repede și pe perioade scurte chiar ne fac să credem că ne aduc sănătate. Dar din păcate, nu este așa. Și asta am observat-o pe propria-mi piele. După o perioadă lungă, plină de bloi și alte cele, am devenit alergică la mai toate medicamentele bazate pe chimicale, fapt ce m-a deteminat să apelez la medicina naturistă. Asta s-a întâmplat în urmă cu mai bine de 8 ani. Vreau să vă spun că de atunci, bolile abia se ating de mine, și atunci când o fac, fug repede, pentru că lupt împotriva lor cu natura, cel mai bun aliat al sănătății mele! Da! Promovez și utilizez produsele naturiste, pentru că am incredere în ele și în puterea lor. Am încredere în rădăcini, în frunze, în flori, în fructe, în pământ. Și am tot căutat companii care produc astfel de produse (pentru situațiile în care grădina mea nu mă poate ajuta), iar după o perioadă am găsit pe cineva. Am găsit Bionatura Life. Știu că de orice problemă de sănătate m-aș putea lovi, sigur găsesc ceva la ei care mă va ajuta.  Produse de la Bionatura Plus, pentru menținerea și restabilirea sănătații, produse sub marca Pharma Dacica, produse Rain Nutrition, pentru o mai bună energizare și refacere a sistemului imunitar încă de la vârste fragede, produsele Hanjou, care folosesc ca și conservant Pectina – o fibră naturală din compoziția fructelor și legumelor, care este de asemenea adjudvant în eliberarea fragmentului molecular identificat ca având proprietăți anti-cancerigene. Pe lângă acestea mai sunt și produse de la Life Care și Gano Excel, cunoscute pentru beneficiile lor asupra sănătății. Deci, da. Cred că ați realizat cât de multumită sunt de produsele lor. Și asta o scriu după câțiva ani de încercări. Dar nu trebuie să mă credeți pe cuvânt. La urma urmei, starea de sănătate e cea care își spune cuvântul. Și sănătatea e cea care vă determină viitorul. Nu o neglijați și ea va avea grijă de voi.

 
Leave a comment

Posted by on March 14, 2014 in Comunicate

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
