RSS

Totul despre revizia completa a unui automobil

29 Oct

Indiferent de ce automobil detineti, la un moment dat  veti fi nevoiti sa efectuati o revizie minima a masinii sau chiar una completa.  Multi dintre proprietarii de autovehicule inca nu cunosc care sunt diferentele dintre o revizie minima,  standard si una completa. Articolul de fata isi propune sa va lamureasca in aceasta privinta si sa va aduca cat mai multe informatii cu privire la acest aspect. Cu totii trebuie sa cunoasteti aceste lucruri deoarece atunci cand plecati cu automobilul din service trebuie sa stiti daca toate elementele minime ale unei operatiuni de revizie au fost atinse.  Reviziile unei masini trebuiesc realizate din an in an sau macar o data la 2 ani, pentru cei care nu parcurg prea multi kilometri. Pentru a intelege ce reprezinta o revizie completa, intai va vom detalia care sunt procedurile ce se realizeaza la un automobil in cadrul unei revizii standard. Acestea sunt:  schimbarea uleiului de motor care se uzeaza  in timp si inlocuirea cu altul nou; schimbarea filtrului de ulei care dupa un anumit timp isi pierde proprietatile; inlocuirea filtrului de aer si al celui de habitaclu, inclusiv al filtrului de polen; inspectia nivelelor lichidelor cum ar fi lichidul de frana, de servodirectie, de antigel si asa mai departe; verificarea uzurii la nivelul placutelor de frana iar daca acestea nu mai sunt sigure pentru rulaj, se inlocuiesc imediat. Acestea sunt operatiunile ce se efectueaza doar in cadrul unei revizii standard si de aceea pretul unei astfel de revizii este mult mai mic decat in cazul uneia complete. Daca o revizie standard poate costa 200 de ron, cea completa poate urca si pana la 500 de ron. Asadar chiar si dupa pretul afisat de service-uri va puteti da seama despre ce tip de revizie este vorba.

Ce contine pachetul unei revizii complete?

In primul rand toate elementele unei revizii standard se regasesc in cadrul reviziei complete. Pe langa acestea se mai efectueaza urmatoarele operatiuni: verificarea curelelor de transmisie pentru sistemele serpentina, verificarea lamelelor stergatoarelor, verificare sistemului de filtrare a aerului din motor si eventual  curatirea conductelor, verificarea sistemului de iluminare exterior, verificarea sasiului si lubrifierea tuturor pieselor ce necesita aceasta operatiune, verificarea presiunii la nivelul anvelopelor si la nivelul lichidelor vitale multiple, verificarea lichidului de transmisie/cutiei de viteze cu diferential, verificarea sistemului de evacuare, verificarea amortizoarelor si a putei fata si spate, verificarea nivelului bateriei si a functionarii corecte a alternatorului.

Care este concluzia?

Este evident ca sunt diferente clare intre o revizie standard si una completa, dar in cazul in care doriti sa aflati cat mai multe despre starea actuala a unei masini, cea completa va poate furniza cele mai multe informatii. Chiar daca este mai costisitoare are un impact mult mai mare asupra conturarii imaginii reale a unei masini. In cazul in care detineti un autoturism marca BMW si doriti sa aflati cat mai multe despre reviziile auto si in acelasi timp sa beneficiati de serviciile serioase si ultraperformante ale unui service, tot ce va ramane de facut este sa accesati www.bimmer-service.ro si aici veti afla toate informatiile de care aveti nevoie.

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on October 29, 2013 in Comunicate

 

Tags: , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: