RSS

Promovarea afacerii dumneavoastră

20 Nov

promovari afaceri,promovari firme,promovare sitePromovarea se referă la activităţile de marketing care creeaza gradul de conştientizare a afacerii dumneavoastra şi / sau de al produsului dumneavoastra. Aceste activităţi vor lua cuvântul, astfel încât potenţialii clienti ştiu ce aveţi de oferit. Promovarea include, de asemenea, activităţi, produse firme, cum ar fi implicarea in comunitate, sponsorizarea de evenimente speciale şi de asemenea oferind obiecte personalizate (brelocuri, sepci, pixuri). Aceste activităţi vă permit să promovati subtil produsul sau compania, deoarece accentul este pus pe eveniment sau pe produs. Numele companiei dumneavoastra este pur şi simplu asociat cu acel eveniment sau produs. Tipul de activităţi de promovare pe care le alegeţi va ajută să creaţi şi să afirmati imaginea companiei dumneavoastra. De exemplu, dacă oferiti sticle de apă gratuite (cu logo-ul companiei pe ele) pentru participanţii la o cursă de strângere de fonduri pentru cercetare in domeniul cancerului de san, compania dumneavoastra va fi asociata cu grija privind la problemele de sănătate care afectează femeile.

Implicarea în comunitate şi evenimente speciale

Comunitatea sprijină afacerea ta, este o strategie de afaceri buna pentru a sprijini comunitatea ta. Ajutorul comunitar, de asemenea, se poate referi la grupuri specifice de persoane, cum ar fi comunitatea hispanica. Marele castig la participarea de astfel de evenimente şi programe comunitare este că este o situatie in care câştiga ambele parti atât tu cat şi comunitatea.

Atunci când alegeţi un eveniment sau un program pentru a sprijini sau a stabili obiective specifice pentru participarea dumneavoastră, asigurati-va ca le alegeti pe cele care oferă rezultate tangibile, de exemplu, dacă alegeţi pentru a servi la consiliul de administraţie al oameniilor fara adăpost, scopul tau poate fi in crearea de conexiuni cu membrii consiliului de administraţie in vederea gasiri de noi oportunităţi de afaceri. Sponsorizand o actiune de curăţare a unui drum intr-o zona dens populat, va pune numele în faţa potenţialilor clienţi. Tu ar trebui să areti, de asemenea, evenimentelor şi programelor caritabile imaginea pe care doriţi să o aveti. De exemplu, sponsorizati un turneu de golf, dacă detineti un magazin de produse sportive.

Ar trebui să în considerare, de asemenea, resursele pe care le au la dispoziţie persoanele de la consiliul local, cum ar fi timpul, echipamentele, produsele, facilităţile sau banii. Dacă aveţi un produs sau servicii de oferit, dar nu aveti timp, găsi o organizaţie care ar putea fi ajutat prin utilizarea serviciilor sau de produsului dumneavoastra.

Articole de specialitate sunt o modalitate de a obţine – şi de a păstra – numele tau in fata perspectivelor. Puteţi cheltui de la câţiva bani la mii de lei pentru un articol de specialitate. Un lucru este cert: sigur există un articol de specialitate de care va puteti folosi pentru a promova afacerea dumneavoastra în cazul în care acesta face parte din planul de promovare.

Advertisements
 
1 Comment

Posted by on November 20, 2012 in Comunicate

 

Tags: , , , ,

One response to “Promovarea afacerii dumneavoastră

  1. Bob

    January 8, 2016 at 3:28 pm

    Sa incepi o afacere de la 0 este destul de greu dar nu imposibil. Pentru cei care doresc sa faca bani mai simplu pot incepe sa faca cursuri forex dupa care sa inceapa sa faca tranzactii pe bursa.

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: