RSS

Cazare Sibiu

15 Nov

Afara ploua. E frig pentru sfarsitul lunii mai. Pe deasupra mai e si luni, ziua in care se spune ca nici iarba nu creste. Credeti ca se poate mai rau de atat?

Se poate!

In curand o sa intru in concediu. Ca orice om modern ma apuc sa caut tot felul de oferte pe net avand in vedere ca nu m-am decis unde sa merg. Pentru ca ploua, pentru ca e frig si pentru ca e luni toate imi ies pe dos. Scriu in browser tot felul de cuvinte ca sa mi se afiseze ce imi doresc. Incep sa ma intreb daca nu sunt eu de vina pentru ca dau numai de cioturi de articole si oferta care exceleaza prin lipsa de informatie. Imi notez cateva numere de telefon pentru: cazare, hoteluri, sejururi si niste produse de care cu siguranta am nevoie in concediu. Surpriza! Ori imi raspunde agentia care imi cere comision, ori numarul de telefon nu este alocat. Sunt pregatit sa renunt si sa merg pe principiul suna un prieten. Dau clik si portalul imi afiseaza categorii si subcategorii complexe. Turism si cazare. Dau din nou clik. Realizez ca pot sa aleg dupa tara si localitate. Vreau sa vizitez Sibiul. Sa gasesc cazare Sibiu. Imi afiseaza toate firmele inscrise. Incep sa prind speranta. Rasfoiesc profile de hotel si pensiune. Frumos si complet realizare, cu descrieri si imagini. Imi notez pe agenda numerele de telefon de la locatiile de pe Valea Prahovei si Cazare Sibiu. Raman surprins cand o fiinta, nu un robot, imi raspunde solicitarii. In 30 de minute m-am convins ca am gasit portalul ideal care contine informatii complexe, complete si mai ales corecte. Imi aleg intinerariul si apoi trec sa caut produsele ce imi sunt necesare. Dau clik pe produse si mi se afiseaza toate. Pot sa selectez dupa firma, sau dupa tara si localitate. Imi trebuie niste tricouri si ceva mai aparte pentru copii. Gasesc. Constat ca nu trebuie sa am cont ca sa trimit mesaj unei firme ce se promoveaza aici. Chestie care trebuie sa recunosc ma incanta pentru ca nu as mai fi avut rabdare sa fac si un cont a carui user si parola probabil o uitam imediat. Sunt multumit. Trec portalul de afaceri in bookmarks si inchid calculatorul satisfacut.

Se pare ca daca incepi o zi prost exista posibilitatea sa o termini bine. Cine spunea asta? Habar nu am….

 
Leave a comment

Posted by on November 15, 2012 in Comunicate

 

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
