RSS

Carambol cu promotii firme

13 Nov

Uite ca azi m-am trezit dornica sa joc carambol cu o somitate in materie, Promotii firme.
Imi pregatesc tac-ul si imi atintesc privirea pe masa frumos capitonata de culoare verde. Imi pare totul fara nicio regula desi in fond totul este logic. Fiecare gest pe care il face o firma pentru a-si promova produsele si serviciile este motivat bineinteles de dorinta de a castiga. Orice se poate vinde in lumea asta si aproape orice se poate cumpara. Pentru asta insa trebuie ca oamenii sa sape adanc in imaginatie pentru a atrage. Niste anunturi firme care nu au ceva aparte vor ramane doar o insiruire de cuvinte si date. In momentul cand intervine ceva aparte atentia cautatorului este captata si consecinta este clik-ul pe link-ul respectiv.
Publicitatea, de la nasterea ei, a cunoscut in timp tot felul de transformari mai mici sau mai mari in functie de dorinta vanzatorului de a-si vinde produsele sau serviciile. Nu mi este suficient sa spui ca produsul tau este de calitate. Asta a fost cu mult timp in urma.
Bilele de carambol se invart haotic pe masa verde. Mantele devin un aliat ce le imping spre directia dorita.
Si uite asa cautatorul de promotii firme se indreapta spre locul ce ii poate aduce succesul. Efortul este imens pentru ca acest concept de promotii firme inglobeaza atat promotii produse, promotii servicii cat si anunturi firme. Totul imbracat in haine diferite ce converg spre o finalitate complexa ce urmeaza sa il faca pe om sa scoata banii din buzunar.
Unde gasesc eu promotii firme pe masa mea imensa cu bile colorate?
In primul rand este cert ca o sa caut nisa care imi da cele mai multe si mai corecte informatii. Nu am timp de pierdut ca sa sun la telefoane inexistente sau sa deschid pagini care fac reclama la apa plata ce vindeca durerile de gat.
Jocul meu de carambol vizeaza ca o bila lovita sa ricoseze in alta si sa o loveasca pe a treia ce va merge la locul sigur.
Cam asa este si in publicitate. Daca stam sa analizam mai in amanunt ceea ce cautam de fapt nu este bila colorata, ci tacul manuit cu dibacie de o mana din umbra care te va face sa iti asezi firma exact in locul unde o sa poti sa fi promovat cel mai bine. Trebuie sa fii gasit indiferent de traictoria pe care o va lua bila impinsa cu talent.
Dar ce caut eu in fond pe o masa verde cu un tac in mana si niste bile bine directionate?
Caut promotii si firme! Si nu e nimic ciudat in gestul meu de cautator de zambete.

 
Leave a comment

Posted by on November 13, 2012 in Comunicate

 

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
