RSS

Internet Marketing-ul – o strategie pe termen lung

01 Nov

De indata ce ti-ai construit un website si este functional, cea mai buna metoda de a aduce trafic rapid este apelarea la marketing-ul de tip pay-per-click (AdWords). Desi trebuie sa ai rabdare, ar trebui de asemenea sa iti indrepti atentia spre o campanie de tip SEO, drept o strategie pe termen lung.

Optimizarea in motoarele de cautare SEO

Optimizarea in motoarele de cautare, sau SEO – denumirea mai populara a acestui proces, reprezinta cea mai buna strategie de marketing online pe termen lung. Ce este SEO? Acest proces este reprezentat practic de pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a ajunge in primele pozitii ale motoarelor de cautare renumite: Google, Yahoo sau MSN.

Acest proces este considerat o strategie de promovare pe termen lung, deoarece dureaza destul de mult. Daca vrei sa iti promovezi afacerea pe cuvinte cheie foarte competitive, cum ar fi turism european, ai putea intampina o competitie atat de mare, incat ai avea nevoie de doi sau chiar trei ani sa ajungi in top. Aceasta durata este conditionata de fapt de cat de repede esti capabil sa iti construiesti link-uri redirectionate catre site-ul tau. Uneori poti avansa in doar 6 luni, alteori poate dura chiar ani.

Merita oare sa astepti doi ani ca sa ajungi in top cu un cuvant cheie precum turism european? Sunt in prezent peste 2000000 de cautari/ luna pe acest cuvant cheie. Oare daca oferi servicii sau produse relationate acestui cuvant cheie, cati bani ai castiga daca si numai 1 milion de vizitatori ar accesa website-ul tau?

Cei trei giganti

Cand vine vorba de SEO sunt doar trei motoare de cautare care conteaza in acest proces: Google, Yahoo si  MSN.  Dar ce se intampla cu celelalte motoare de cautare? Pur si simplu nu au suficient trafic pentru a conta in acest proces.

In ceea ce priveste SEO sunt patru elemente esentiale.

Pasul 1 – trebuie sa testezi traficul pe care il primesti pe un anumit cuvant sau expresie cheie.

Pasul 2 – trebuie sa iti modifici website-ul in asa fel incat cuvintele cheie promovate sa fie incluse in text si metatext.

Pasul 3 – trebuie sa adaugi in mod constant informatii in website. Cu cat ai mai multe informatii pe website cu atat o sa fi mai agreat de cei 3 giganti.

Pasul 4 –  trebuie sa faci schimb de link-uri cu alte website-uri care au continut asemanator cu cel al site-ului tau.

Cele mai importante atu-uri cand vine vorba de optimizare SEO sunt disciplina si rabdarea.

Trebuie sa fi destul de disciplinat pentru a continua strategia de SEO chiar si atunci cand rezultatele intarzie sa apara. O sa fi extrem de tentat sa renunti la toata munca depusa pana in acest moment. Aminteste-ti doar ca fiecare pas pe care il faci astazi va da rezultate mai incolo.

Rabdarea va este de ajutor cand va coplesesc sentimentele de frustrare pe care o sa le aveti cu siguranta. Trebuie sa te obisnuiesti de la bun inceput cu ideea ca acest proces are nevoie de timp si sa rezisti tentatiei de a te lamenta. Incearca sa iti concentrezi atentia pe altceva – un program riguros de sport, o numaratoare inversa- sau poti visa cu ochii deschisi la tot traficul care va veni  spre website-ul tau intr-o zi.

Optimizarea in motoare de cautare SEO nu este pentru cei nepregatiti si nerabdatori. Daca esti in stare sa rezisti, aceasta strategie pe termen lung, va da intotdeauna rezultate!

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on November 1, 2012 in Comunicate

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: