RSS

Ce este Branding-ul si cat este de important?

28 Oct

O marca/ un brand de valoare este de nepretuit, deoarece lupta pentru clienti este pe zi ce trece tot mai acerba. Este esential sa va petreceti timpul investind in cercetarea, definirea si construirea brand-ului dumneavoastra.

La urma urmei, brand-ul este o promisiune pe care o faceti clientilor dumneavoastra. Este o piesa fundamentala in marketing, una de care nu vreti sa va lipsiti.

Asociatia de Marketing din America (AMA) defineste brand-ul ca fiind un `nume, termen, semn, simbol sau model, ori o combinatie a acestora in scopul de a identifica bunurile si serviciile, ale unuia sau mai multor comercianti si de a il diferentia de cel al altora`.

Astfel, are sens sa intelegem ca branding-ul nu cauta sa convinga publicul tau tinta sa te aleaga inaintea celorlalti, ci de a ii convinge ca doar tu reprezinti solutia problemei lor.

Obiectivele unui branding bun includ:

–          livrarea clara a mesajului

–          confirmarea credibilitatii

–          crearea unei legaturi emotionale cu consumatorul

–          motivarea cumparatorului

–          concretizarea loialitatii consumatorului

Pentru a avea success in branding trebuie sa intelegeti nevoile si asteptarile consumatorilor. Puteti realiza acest lucru prin integrarea strategiei de branding in cadrul companiei dumneavoastra oriunde ar avea contact cu publicul.

Brand-ul dumneavoastra ramane in mintea si in sufletul consumatorilor si clientilor. Reprezinta totalul experientelor si perceptilor acestora, unele pe care le puteti influenta, pe altele insa nu.

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on October 28, 2012 in Comunicate

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: